Teen ATK:n lopputyötä sähköposteista ja olen löytänyt melko vähän tietoa. Kuulin, että teidän sivuillanne olisi luettavissa sähköpostipalvelimista tehty…

Kysytty

Teen ATK:n lopputyötä sähköposteista ja olen löytänyt melko vähän tietoa. Kuulin, että teidän sivuillanne olisi luettavissa sähköpostipalvelimista tehty vertailu. En kuitenkaan ole onnistunut sitä täältä löytämään, joten olisin kiitollinen jos voisitte valaista minua asian suhteen. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Turun kaupunginkirjaston kotisivujen linkeissä ei ole sähköpostipalvelimien vertailuja. Niistä löytyy kyllä linkkejä ilmaisiin sähköpostipalveluihin ja sähköpostin käytön opastusta osoitteessa http://www.turku.fi/kirja/linkit/uudet.html#spohje. Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun arkistostakaan
ei löytynyt vertailuja.