Teen 9-luokan lopputyötä ja pitäisi lukea kaksi kirjaa, joissa on keskenään sama teema. Luin ensimmäiseksi kirjaksi Koskelan Teinisurma, mutta en keksi kirjaa…

Kysytty

Teen 9-luokan lopputyötä ja pitäisi lukea kaksi kirjaa, joissa on keskenään sama teema. Luin ensimmäiseksi kirjaksi Koskelan Teinisurma, mutta en keksi kirjaa jossa olisi sama teema, enkä keksi oikein teemaakaan... Saisinko kirjasuosituksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässäi vinkkejä:

Malin Persson Giolito: Suurin kaikista.

Linda Rantasen Musta raivo: neljä nuoren tekemää henkirikosta

Andreas Slätt: Kevinin kuolema : kuinka Ruotsin suurin rikosskandaali tuhosi yhden perheen elämän

Jodi Picoult: Yhdeksäntoista minuuttia