Teemme opinnäytetyötä aiheesta "Miehen selviytyminen rintasyöpää sairastavan naisen läheisenä". Tarvitsisimme lisämateriaalia aiheesta "miehen selviytyminen"…

Kysytty

Teemme opinnäytetyötä aiheesta "Miehen selviytyminen rintasyöpää sairastavan naisen läheisenä". Tarvitsisimme lisämateriaalia aiheesta "miehen selviytyminen" mahdollisimman pikaisesti. Löytyykö kirjaston kokoelmista aiheeseen liittyvää kirjallisuutta????

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytössä olevista artikkelitietokannoista (MEDIC ja ARTO) löytyivät seuraavat viitteet Hämäläinen A: Aviopuolisoiden tuntemuksia vaimon sairastuttua rintasyöpään. Syöpä 1998:6:14-15 ja Hintikka : Uhka elämälle, haaste perheterapialle. Perheterapia 1995:4:18-22. Lehtien saatavuutta voit kysyä lähikirjastostasi.