Täydennän kysymystä hakemani laulun "Olavi Virran sydän" ensisäkeillä: En ole rikas herra, mutta hymyilen kun voin. En tahdo hienostella, mutta naiset…

Kysytty

Laulun Olavi Virran sydän sanat. Laulun esitti aikanaan nelimiehinen mustalaisyhtye Suora Lähetys ohjelmassa Kesäillan valssi. Nykyisin yhtye on kolmimiehinen eikä kappaleen silloista päälaulajaa enää näy yhtyeessä.

....
Täydennän kysymystä hakemani laulun "Olavi Virran sydän" ensisäkeillä:

En ole rikas herra, mutta hymyilen kun voin.
En tahdo hienostella, mutta naiset huomioin.
...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on Virran Olan sydän. Sen sävelsi Esa Nieminen ja tekstin kirjoitti Sana Mustonen. Laulu on julkaistu Suora lähetys -yhtyeen cd-albumilla Olen yksi meistä (AXR Music, 2012, AXR092). Nuottina laulua ei ole julkaistu, joten sanat täytyy kuunnella levyltä, tai esim. Youtubesta, josta Virran Olan sydän myös löytyy.