Tauskin "Sinä vain" nimistä kappaletta etsin, kuka on sen säveltäjä ja sanoittaja? Mistä löytyisi sen nuotit?

Kysytty

Tauskin "Sinä vain" nimistä kappaletta etsin, kuka on sen säveltäjä ja sanoittaja? Mistä löytyisi sen nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tauskin Sinä vain on Syksyn sävel-kilpailujen satoa. Tauski Peltonen on
sekä säveltänyt laulun että tehnyt siihen sanat. Tampereen nuottikokoelmista
ei kappaletta löytynyt.