Tässä palautetta Helmet hakupalvelusta. Etsiessäni Ranya El Ramlyn kirjaa Auringon asema, painos vuodelta 2002 sanoi ei saatavilla mutta vahingossa klikattuani…

Kysytty

Hei, tässä palautetta Helmet hakupalvelusta. Etsiessäni Ranya El Ramlyn kirjaa Auringon asema, painos vuodelta 2002 sanoi ei saatavilla mutta vahingossa klikattuani sitä näkyikin 12 hyllyssä olevaa, kun vuoden 2003 painos oli kaikki lainassa. en tiedä onko ongelma yleisemminkin ohjelmassa, mutta sangen harhaanjohtava, itse päädyin lainaamaan äänikirjan kun en muka painettua saanut... ehkä joku toinen kerta sitten tekstinä... yst. terv.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos palautteesta.

Ongelma on tiedossa ja siihen on kirjastojärjestelmän yhdysvaltalainen toimittaja luvannut korjauksen seuraavassa ohjelmaversiossa.

Pahoittelen harhaanjohtavasta tekstistä aiheutuvaa haittaa.