Taskukirjastossa on haku 'lainaushistoria' En ole kuitenkaan koskaan saanut sitä toimimaan vaan tulee vastaus että haku epäonnistui ja sulje. Eikö…

Kysytty

Taskukirjastossa on haku 'lainaushistoria' En ole kuitenkaan koskaan saanut sitä toimimaan vaan tulee vastaus että haku epäonnistui ja sulje.
Eikö lainaushistoria-haku ole vielä toiminnassa vai missä vika.
Toiminta olisi tarpeellinen himolukijalle, joka lukee kirjoja eri kielillä eikä aina muista lukemiaaan käännöksiä tai alkuperäidtroksia.

Vastaus

Vastattu

Yritä laittaa lainaushistoria päälle Helmet-sivulla (verkkosovelluksessa, ei Taskukirjastossa) omissa tiedoissasi.  Mene omiin Helmet-sivulla omiin tietoihisi ja valitse Tallenna lainaushistoria. Voit sitten katsella lainaushistoriaasi sekä Taskukirjastossa että Helmet-sivulla. Näet kuitenkin lainatietosi vain siitä hetkestä alkaen, kun olet olet valinnut Lainahistorian.