Taskukirjasto oli ihan jees. Miksi se on poistettu ennenkuin uusi vastaavan saatu tilalle? Tai onkohan sellainen jo olemassa, vaikea tietää kun en ole Oodilla…

Kysytty

Taskukirjasto oli ihan jees. Miksi se on poistettu ennenkuin uusi vastaavan saatu tilalle? Tai onkohan sellainen jo olemassa, vaikea tietää kun en ole Oodilla töissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjaston mobiilisivusto korvaa Taskukirjasto-sovelluksen tammikuun 2024 alusta alkaen. Jatkossa on puhelimella käytettävissä uuden Helmet-verkkokirjaston selainversio. Lisää asiasta Helmet-sivuilla https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Taskukirjas….