Tarvitsisin tietoa yrityksestä Halti. Kirjoista sitä ei löydy. Olisiko kirjaston kautta mahdollista saada esim. lehtileikkeleitä, jotka koskevat kyseistä…

Kysytty

Tarvitsisin tietoa yrityksestä Halti. Kirjoista sitä ei löydy. Olisiko kirjaston kautta mahdollista saada esim. lehtileikkeleitä, jotka koskevat kyseistä yritystä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helposti Haltista ei löydy tietoja . Teoksessa Taseet ja taustat, joka on isohkojen kirjastojen käsikirjastoissa, on lyhyt talousinfo yrityksestä, mutta vastaavat tiedot olette varmasti jo saaneet yritykseltä itseltään. Tässä olisi lisäksi viitetiedot parista Halti oy:tä käsittelevästä artikkelista.
Hirvikorpi, Helinä: Reppu ja reissumies - Halti Talouselämä 1995: 37 s. 29.
Halti: Sporttimyyjä 1998: 7, s. 11-12. Yrityksellä ei vielä ole omaa www-sivua.