Tarvitsisin tietoa ratsastuksesta ja hevosista.

Kysytty

Tarvitsisin tietoa ratsastuksesta ja hevosista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hevosista ja ratsastuksesta kertovia kirjoja on paljon. Alla on joitakin esimerkkejä, jotka kuuluvat Nummi-Pusulan kirjaston kokoelmaan. Tässä on linkki kirjaston aineistohakuun, josta voit tarkistaa kirjojen saatavuuden:
http://nummi-pusula.kirjas.to/

Kaikki hevosesta (Otava, 1993)
Ratsastus harrastuksena (Edita, 2003)
Björs, Marko: Ratsastus ja hevosen hoito (Kirjayhtymä, 1992)
Gordon-Watson, Mary: Ratsastuksen käsikirja (Nordic Press, 1992)
Hampe, Margret: Ensimmäinen hevoskirjani (Gummerus, 1998)
Ingman-Friberg, Susanne: Emmi oppii hevostaitoja (Team Rufus, 2001)
Talaskivi, Soini: Suomalainen hevoskirja (Otava, 1990)
Werner, Heidrun: Nouse ratsaille (Otava, 1998)

Internetistä löytyy myös paljon tietoa hevosista ja ratsastuksesta. Linkkikirjaston sivulle on kerätty hevos- ja ratsastusaiheisia linkkejä. Löydät ne tältä sivulta:
http://www.kirjastot.fi/fi/linklibrary/search_linklibrary.asp?linklibra…