Tarvitsisin sanat lasten lauluun " Pienet rakentajat me, tiilen tiileen liitämme..."

Kysytty

Tarvitsisin sanat lasten lauluun " Pienet rakentajat me, tiilen tiileen liitämme..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pienet rakentajat löytyy monesta eri julkaisusta, esim. seuraavista: Suuri lastenlaulukirja 2 (2005), Parhaat hengelliset laulut (2001), Musiikin aika, Yks kaks : lauluja ala-asteelle, Se-la : laulukirja tytöille ja pojille.

1 ääntä

Kommentit

ei, koska en saanut sanoja

Asun Ruotsissa, en tiedä jos täällä olevat kirjakaupat myyvät mitään noista kirjoista ja tarvitsen laulun sanat ensi sunnuntain pyhäkouluun ja mieluiten myös nuotit

ei, koska en saanut sanoja

Lähetän sanat sinulle.