Tarvitsisin mielellään artikkeli pohjaista kirjallisuutta koulutyötäni varten jonka aihe liittyy metsätalouteen.

Kysytty

Hei! Tarvitsisin mielellään artikkeli pohjaista kirjallisuutta koulutyötäni varten jonka aihe liittyy metsätalouteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelen vierailua Oulun kaupunginkirjaston tietopalvelussa. Tämä Kysy kirjastonhoitajalta -palvelu ei ole tarkoitettu korvaamaan tutkimuskirjallisuuden etsimistyötä, joka on aivan liian suuritöinen yhdellä vastauksella hoidettavaksi. Menemällä kirjaston asiakkaana kysymään saat kuitenkin varmasti sellaista apua, jota kirjastossa kyetään antamaan.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto