Tarvitsisin lehtijuttua varten tiedon, onko seuraavaa runoa suomennettu ja jos on niin missä: Philip Larkin "Water" (1954), ilmeisesti teoksessa The Whitsun…

Kysytty

Hei, tarvitsisin lehtijuttua varten tiedon, onko seuraavaa runoa suomennettu ja jos on niin missä: Philip Larkin "Water" (1954), ilmeisesti teoksessa The Whitsun Weddings (sitaatti "If I were called in / To construct a religion / I should make use of water" on teoksesta Jha, Alok (2015): The Water Book (Headline Publishing).

Kiitos jo etukäteen avustanne.

Parhain terveisin
Aki

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nyt näyttää valitettavasti siltä, että tuota runoa ei ole suomennettu. Larkinia ei ole suomennettu kovin paljon; jonkin verran hänen runojaan on Maailman runosydän -teoksessa.