Tarvitsisin Journal of Advanced Nursing-lehdestä yhden numeron pääsykokeita varten. Yritin etsiäkin Frank-haulla eri kirjastoista ilman tulosta. Löytyisikö…

Kysytty

Tarvitsisin Journal of Advanced Nursing-lehdestä yhden numeron pääsykokeita varten. Yritin etsiäkin Frank-haulla eri kirjastoista ilman tulosta. Löytyisikö sitä jostain, tai onko Hml kirjastolla tunnuksia ja mahdollisuuksia tilata sitä esim. Wiley -internet palvelusta? Ja tässä tarkemmat tiedot kyseisestä lehdestä: Bryant-Lukosius, D. & DiCenso, A. 2004. A Framework for the introduction and evaluation of advanced practice nursing roles. Journal of Advanced Nursing 48 (5), 530-540.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Journal of Advanced Nursing -lehteä löytyy yliopistokirjastojen kokoelmista. Voimme tilata lehden tai kopion tarvitsemastasi artikkelista kaukolainaksi. Kaukolainan hinta on 6 euroa tai, mikäli kyse on pelkästään artikkelikopiosta, kopioista veloitamme 40 senttiä/sivu. Välitän pyyntösi kaukopalveluosastollemme. Kaukopalvelumme kirjastonhoitaja ilmoittaa sinulle sähköpostitse, kun lehti/artikkeli on noudettavissa.