Tarvitsisin joitain henkilötietoja Risto Rasasta, mutta en tunnu mistään niitä löytävän.Ikä, saavutukset (palkinnot ym.), ja jotain muuta. Jos mitenkään olisi…

Kysytty

Tarvitsisin joitain henkilötietoja Risto Rasasta, mutta en tunnu mistään niitä löytävän.Ikä, saavutukset (palkinnot ym.), ja jotain muuta. Jos mitenkään olisi mahdollista vastata mahdollisimman nopeasti ja tarkasti olisin kiitollinen.
Materiaalia en missään muussa muodossa tarvitsisi kuin että (jos mahdollista) pistäisitte sitä sähköpostilla minulle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston sivuilla on hyvät tiedot Risto Rasasta
(http://lib.vaasa.fi/kirjailijat/rasa.htm).