Tarvitsisin erään nimen. Eräässä tämän vuoden Emma-gaalassa otetussa kuvassa on MTV:n juontaja Kicki toisen naisen kanssa. Tyttö on tummaihoinen, pitkä.

Kysytty

Tarvitsisin erään nimen. Eräässä tämän vuoden Emma-gaalassa otetussa kuvassa on MTV:n juontaja Kicki toisen naisen kanssa. Tyttö on tummaihoinen, pitkä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emma-gaalan juntajina toimivat Jenni Ahola ja Simo Frangen. Emma-gaala oli Yleisradio TV2:n ohjelmistoa. TV2:n tiedotuksesta arveltiin MTV:n eli Music Television juontajien olleen Kicki ja Amelia. Eli Amelia olisi näin ollen etsimäsi tummaihoinen pitkä nainen.