Tarvitsen tietoa kassakirjanpidosta laaja/suppea alaisesti sekä tilinpäätös kassatapahtumista.Mihin kiinnitetään huomiota ja mitä pitäisi ottaa huomioon…

Kysytty

Hei tarvitsen tietoa kassakirjanpidosta laaja/suppea alaisesti sekä tilinpäätös kassatapahtumista.Mihin kiinnitetään huomiota ja mitä pitäisi ottaa huomioon kirjanpidossa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Sinun kannattaa tehdä SANAHAKU HelMetistä sekä hakusanalla kirjanpito että tilinpäätös. Sanahaulla haettaessa voit etukäteen rajata haun koskemaan pelkästään suomenkielisiä kirjoja, jotka on julkaistu esim. v.2000 jälkeen. Valittavaksesi tulee useita asiaa käsitteleviä teoksia, esimerkkinä Soile Tomperin Kehittyvä kirjanpitotaito tai Leppiniemi: Kirjanpito ja tilinpäätös harjoituksineen. Voit tarkistaa kunkin teoksen kohdalla luetelluista asiasanoista, vastaavatko ne hakemaasi aihesisältöä.