Tarvitsen tietoa englanninkielisten paistettujen välipalaruokien (jo suomentamiani: perunalastut, ranskalaiset perunat, munkit yms.) suomennoksista.

Kysytty

Tarvitsen tietoa englanninkielisten paistettujen välipalaruokien (jo suomentamiani: perunalastut, ranskalaiset perunat, munkit yms.) suomennoksista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista kirjoista voisi olla apua:

Marco Manner: Ravintolasanasto suomi-englanti-suomi (Restamark, 2001)

Riitta Lampola: Gastronomic terms. Ravintolasanasto englanti-suomi. (Restamark, 8. korjattu ja laajennettu painos 1989)

Lea Saarikoski: Hotelli- ja ravintola-alan sanasto englanti-suomi-englanti (Otava 1977)