Tarvitsen tiedot lasten kuvakirjasta, joka on käännöskirjallisuutta muistaakseni englannin kielestä.

Kysytty

Hei
Tarvitsen tiedot lasten kuvakirjasta, joka on käännöskirjallisuutta muistaakseni englannin kielestä. Kuvitus on värikästä tummasävyistä, piirros tarkkaa. Sisällöllisesti kirja kertoo kissoista, jotka toimivat poliiseina englantilaisina bobbyina. Kadoksissa ovat siis kirjoittaja, kuvittaja ja nimeke. Kirja on julkaistu -90-luvulla tai 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenenllä.

Vastaus

Vastattu

Voisivatkohan kyseessä olla ketut? Muut tuntomerkit sopisivat Graham Oakleyn Kettukallion poliisi -sarjaan: Kettukallion poliisi ja merirosvot (1995), Kettukallion poliisi ja kummitus (1997) sekä Kettukallion poliisi ja murtovarkaat (1998).