Tarvitsen listan kaikista Suomessa koskaan julkaistuista englannin kielen kuvasanakirjoista.

Kysytty

Tarvitsen listan kaikista Suomessa koskaan julkaistuista englannin kielen kuvasanakirjoista.

Vastaus

Vastattu

Tässä listä Finna-hakupalvelusta löytyvistä suomeksi julkaistuista englannin kielen kuvasanakirjoista. Valitettavasti on kuitenkin mahdoton sanoa, onko lista täydellinen. Tarkemmat bibliografiset tiedota löytyvät Finnasta, https://www.finna.fi/.

1000 sanaa ruotsia ja englantia (2011)
Amery, Heather: Ensimmäinen englannin kirjani (1996)
Amery, Heather: Tuhat sanaa englanniksi (2011)
Antonelli, Antonella: Magic English : kuvasanakirja (2005)
Barac, Violeta Raluca: Dictionar in imagini = Kuvasanakirja = Picture dictionary (1999)
Barbetti, Yvette: Kuvasanakirja : suomi-englanti (1994)
Buhl, Dorte Maria: Opitaan englantia : koululaisen sanakirja (2007)
Burton, Terry: Ensimmäinen sanakirjani : suomi-englanti (2003)
Cunliffe, John: Englanti-suomi sanakirja (2012)
De Becker, Paul: Opin englantia : kuvasanakirja aloittelijalle (2011)
Disney, Walt: Opi englantia Akun ja Mikin kanssa (1993)
Dubuisson, Véronique: Emilian ja Tommin kuvasanakirja : suomi-ruotsi-englanti (1999)
Dubuisson, Véronique: Meidän päivämme : kuvasanakirja : suomi-ruotsi-englanti (2007)
Englantia Ankkalinnasta (2002)
Feldman, Thea: Englanti-suomi-kuvasanakirja (2008)
Field, Jim: Herra Oscar lomailee (2021)
Hensman, Judy: Suomi-englanti kuvasanakirja (1999)
Hindley, Kate: Lasten iloinen kuvasanakirja englanti-suomi (2014)
Kaataja, Päivi: Muumien iso kuvasanakirja (2019)
Kallioniemi, Tuula: Eka englanti (2013)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti albania kuvasanakirja (2018)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti arabia kuvasanakirja (2018)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti dari kuvasanakirja (2018)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti farsi kuvasanakirja (2018)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti georgia kuvasanakirja (2018)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti hindi kuvasanakirja (2020)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti indonesia kuvasanakirja (2018)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti kazakki kuvasanakirja (2019)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti kiina kuvasanakirja (2020)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti kirgiisi kuvasanakirja (2019)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti kurdi (kurmancî ) kuvasanakirja (2018)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti somali kuvasanakirja (2018)
kilpi, Tuomas: Suomi englanti thai kuvasanakirja (2020)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti turkmeeni kuvasanakirja (2019)
Kilpi, Tuomas: Suomi-englanti-ukraina kuvasanakirja (2022)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti urdu kuvasanakirja (2018)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti uzbekki kuvasanakirja (2019)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti valkovenäjä kuvasanakirja (2018)
Kilpi, Tuomas: Suomi englanti vietnam kuvasanakirja (2018)
Kunnas, Mauri: Hullunkurinen kuvasanakirja : suomi-englanti (2013)
Kuuntelen ja opin englantia (2023)
Lahtinen, Heli: Miina ja Manu : luontosanat, suomi-englanti : tarraharjoituksia (2013)
Lahtinen, Heli: Miina ja Manu : 250 arkisanaa : suomi-englanti tarrakirja (2015)
Lasten kartta- ja sanakirja (2023)
Lasten oma kuvasanakirja englanti-suomi (2008)
Melegari, Vezio: Pienten kuvasanakirja : suomi-englanti (1994)
Muumilaakson kuvasanakirja : suomi-englanti (2009)
Orwell, Joseph P.: 1281 sanaa : englanti-suomi -kuvasanakirja (1998)
Scarry, Richard: Ensimmäinen englannin sanakirjani (1972)
Shuttlewood, Craig: Lasten tietokirja : 1001 sanaa suomeksi ja englanniksi (2021)
Sirett, Dawn: 1000 hyödyllistä sanaa suomeksi ja englanniksi (2019)
Smurffit : suomi-englanti-kuvasanakirja (2008)
Suomi-englanti kuvasanakirja (Miina ja Manu) (2012)
Suuri kuvasanakirja : englanti-suomi = A visual glossary (1986)
Tammen suuri kuvasanakirja : englanti/suomi (1990)
Tuomaksen mahtava englanti-suomi -sanakirja (2019)
Viiden kielen kuvasanakirja (2003)
Wilkes, Angela: Lasten oma suomi-englanti-sanakirja (1999)