Tarvitsen artikkelin joko lehtiartikkelin tai kirjan joka kertoo, millainen on afrikkalainen viidakko. Siis aivan tietopohjainen ja joka soveltuu 9-16…

Kysytty

Tarvitsen artikkelin joko lehtiartikkelin tai kirjan joka kertoo, millainen on afrikkalainen viidakko.
Siis aivan tietopohjainen ja joka soveltuu 9-16 vuotiaitten koululaisten käyttöön.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viidakoista löytyy esim. Luonto lähikuvassa sarjassa ilmestynyt osa 13 Viidakot.
Suomen kielen perussanakirjan mukaan viidakon synonyyminä on trooppinen sademetsä. Sademetsistä on erinomainen kaikenikäisille sopiva kirja Maailman sademetsät.