Tarvitsemme opinnäytetyöhön syvällistä tietoa kaikista pintamateriaaleista. Voisitko selvittää mahdolliset aineistot, listata ne ja lähettää meille josta…

Kysytty

Tarvitsemme opinnäytetyöhön syvällistä tietoa kaikista pintamateriaaleista. Voisitko selvittää mahdolliset aineistot, listata ne ja lähettää meille josta voimme tehdä varauksen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haravoitava aineisto on melko laaja, siksi listoja on vaikea koota ilman, että kysyjä itse tekee karsinnan. Sopivat hakusanat ovat: pinnoitteet ja päällysteet.
Suosittelen tässä muutamaa tapaa toimia:
- Voit tehdä haun internetissä jonkin tietyn kunnan kokoelmatietokannassa. Nämä löytyvät osoitteessa
http://mainio.kirjastot.fi/listaa_kaikki.asp
- Linda-tietokannassa kannattaa tehdä haku korkeakoulujen aineistosta, jota näyttäisi löytyvän melko runsaasti. Linda-yhteys on käytettävissä useimmissa kirjastoissa.

- Tässä vielä pari lehteä, jotka liittyvät alaan:Rakennustekniikka, Rakennuslehti, Meidän talo & koti, Talomestari