Tarjoavatko Kajaanin kirjasto tai sivukirjastot kesätyöpaikkoja vuodelle 2010?

Kysytty

Tarjoavatko Kajaanin kirjasto tai sivukirjastot kesätyöpaikkoja vuodelle 2010?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjastossa ei ole tarjolla varsinaisia kesätyöpaikkoja. Lähikirjastot palkkaavat muutamia setelinuoria 2 viikoksi. Kesätyöseteleistä löytyy tietoa kaupungin sivuilta osoitteesta www.kajaani.fi -> Ajankohtaista -> Tiedote 15.2.2010 "Kesätyösetelin haku alkaa". Kesätyösetelit on tarkoitettu vv. 1991-1993 syntyneille kajaanilaisille opiskelijoille.