Tämä runo tai mietelmä voi olla peräisin muustakin kirjasta kuin runoista, mutta löytäisittekö kuitenkin sen alkuperän ja tekijän: Minä tarvitsen tilaa ja…

Kysytty

Tämä runo tai mietelmä voi olla peräisin muustakin kirjasta kuin runoista, mutta löytäisittekö kuitenkin sen alkuperän ja tekijän:

"Minä tarvitsen tilaa ja aikaa
miettiä ja tuumailla
jotta en unohtaisi,
kuka olen,
mistä tulen
ja minne olen menossa. "

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaa. Palaamme asiaan mikäli saamme sieltä vastauksen! Vai tietäisiköhän joku palstamme lukijoista?