Tämä levy löytyy tiedostostanne, mutta näyttää siltä, jottei sitä voi lainata, vai voiko? The silver violin / Nicola Benedetti Schindler's list. Theme /…

Kysytty

Hei
Tämä levy löytyy tiedostostanne, mutta näyttää siltä, jottei sitä voi lainata, vai voiko?
The silver violin / Nicola Benedetti
Schindler's list. Theme / Williams, John (1932-)
Benedetti, Nicola, viulu
CD-levy | Decca | p2012

Vastaus

Vastattu

Nimekkeeseen ei liity yhtään nidettä. Toisin sanoen, siitä on olemassa kuvailu, mutta itse levyä ei ole yhtään kappaletta.

Luettelointitietue poistuu aikanaan.