Tämä Flipster lehtipalvelu johon pääsee pelkällä kirjastokortin numerolla. Onko numeron takana paljon numeronhaltijan henkilötietoja, jotka voi hakkeroida…

Kysytty

Tämä Flipster lehtipalvelu johon pääsee pelkällä kirjastokortin numerolla. Onko numeron takana paljon numeronhaltijan henkilötietoja, jotka voi hakkeroida. Siis että onko tietoturvallista lukea lehtiä tällä numerolla? Vastaus on tietenkin että tottakai on ja suu suppuun, mutta kysyn nyt kuitenkin. Palvelu on hieno ja haluan ehdottomasti käyttää, jos on turvallistakin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastonkortinnumeron hakkeroinnilla ei saa tietoja lainaajasta. Kirjautumisessa ei kerätä henkilötietoja, Flipsterissä ei tehdä edes kyselyä kirjastojärjestelmään eikä kirjastokorttinumeroista ole rekisteriä. Kirjastokorttinumerot on algoritminä, joista ei voi palauttaa itse numeroa.