Tälläinen pieni pullo kruunuleimalla löytyi 1937 rakennetun mökin perustuksista sahajauhoista. Mitä kyseiseen pulloon on laitettu ja onko sillä mikä arvo?

Kysytty

Tälläinen pieni pullo kruunuleimalla löytyi 1937 rakennetun mökin perustuksista sahajauhoista.
Mitä kyseiseen pulloon on laitettu ja onko sillä mikä arvo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pullon logo on S&H eli Schildt & Hallberg, joka oli Tikkurilan tehtaiden omistaja vuodesta 1885 lähtien. Keskustelupalstalla aarremaanalla.com on etsitty tietoa samanlaisesta pullosta vuonna 2013. Siellä on arveltu, että pullo on sisältänyt pulituuria eli puusepänlakkaa.