Taideteos "sininen pallo" Tyhjä asunto,johon on jäänyterilaisia tavaroita. Keskellä lattiaa hikoileva(?) sininen pallo. Ikkunoiden takana uteliaita ihmisiä. Mm…

Kysytty

Taideteos "sininen pallo" Tyhjä asunto,johon on jäänyterilaisia tavaroita. Keskellä lattiaa hikoileva(?) sininen pallo. Ikkunoiden takana uteliaita ihmisiä. Mm.taidemaalari itse. Teki syvän vaikutuksen,mutta en löydä teosta enää netistä. Taiteilijan nimeä etsin. Kiitos.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee tanskalaisen Otto Frellon maalaus Den blå kugle.

The blue ball, 1979 - Otto Frello - WikiArt.org