Tahtoisin varata huoneen ja päästä soittamaan pianoa mutta en tiedä missä kirjastoissa on..?

Kysytty

Tahtoisin varata huoneen ja päästä soittamaan pianoa mutta en tiedä missä kirjastoissa on..?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Soittohuoneita löytyy seitsemästä eri Helmet-kirjastosta. Löydät kyseiset kirjastot kirjastot ja palvelut osiosta. Tässä linkki: https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

Kirjoita hakukenttään hakusanaksi soittohuoneet, jonka jälkeen saat listauksen kirjastoista, joista soittohuone löytyy. Klikkaamalla kirjaston nimeä löydät yhteystiedot sekä tarkempaa tietoa soittohuoneiden varauskäytännöistä.