Tahtoisin tietoa kahdesta kirjailijasta, Tiina ja Sinikka Nopola. Mistä löytyy tietoa.

Kysytty

tahtoisin tietoa kahdesta kirjailijasta,
Tiina ja Sinikka Nopola. Mistä löytyy tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinikka ja Tiina Nopolasta löytyy internetin kautta tietoja sivulta
http://www.nuorisokirjailijat.fi/nopolasinikkajatiina.shtml.

Heitä käsitellään myös kirjoissa Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita osa 1 1995 ja osa 2 1999
molemmat toimittanut Ismo Loivamaa sekä teoksessa Luovaa iloa: nuorisokirjailijoiden vuosikymmeniä.
toim. Ismo Loivamaa 1996.

Molemmat Nopolan sisarukset ovat kirjoittaneet myös aikuisille. Kannattanee mennä lähimpään
kirjastoon ja pyytää artikkelihakua kirjailijoiden tästä puolesta, jos se on esitelmässä tarpeen.