Tahtoisin saada uusinta tietoa metyylisulfonyylimetaanista. Mielellään yleisistä kirjastoista saatavaa, jos on.Kiitos etukäteen.

Kysytty

Tahtoisin saada uusinta tietoa metyylisulfonyylimetaanista. Mielellään yleisistä kirjastoista saatavaa, jos on.Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Metyylisulfonyylimetaani (Methylsulfonylmethane, MSM) on ns.luonnonlääkkeenä kaupan oleva aine. Sitä käsittelevä artikkeli on Suomen lääkärilehdessä 2002; 57(51-52):siv.5197-5198.