Tahtoisin lukea kirjoja, joissa on kummitusjuttuja, kartanoita, arvoituksia niin kuin esimerkiksi Lasilapset. Mitä kirjoja suosittelette?

Kysytty

Tahtoisin lukea kirjoja, joissa on kummitusjuttuja, kartanoita, arvoituksia niin kuin esimerkiksi Lasilapset. Mitä kirjoja suosittelette? t: Sylvia 12v.

Vastaus

Vastattu

Jos tykkäät kummitustarinoista, voisit kokeilla jotain näistä kirjoista:

  • Juha-Pekka Koskinen: Kirjaston kiusanhenki, jatko-osa Tähtitornin vampyyri
  • Seita Rönkä: Kaksoisjoen kartanon kummituskierros
  • Magdalena Hai: Haiseva käsi ja sen jatko-osa Kuolleiden kirja
  • Harri Istvan Mäki: Kirottu
  • Raili Mikkanen: Suomen lasten kummituskirja
  • Eva Frantz: Ruukin salaisuus