Syötin korttini nimeron ja PIN koodini, mutta en päässyt kirjaston sivuille. Myönnän, että viimeisestä nettikäynnistäni on muutama vuosi aikaa.

Kysytty

Syötin korttini nimeron ja PIN koodini, mutta en päässyt kirjaston sivuille. Myönnän, että viimeisestä nettikäynnistäni on muutama vuosi aikaa.

Vastaus

Vastattu

Asiakastietosi on mahdollisesti poistettu lainaajarekisteristämme. Näin tehdään, jos korttia ei ole käytetty muutamaan vuoteen. Käy missä tahansa Helmet-kirjaston toimipisteessä ja ota mukaasi voimassa oleva henkilötodistus, niin saat uuden kortin odottaessa. 

https://www.helmet.fi/fi-FI

0 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.