Sukunimeni on vaihtunut. Miten minun tulisi toimia kirjastokorttini suhteen?

Kysytty

Hei, Sukunimeni on vaihtunut. Miten minun tulisi toimia kirjastokorttini suhteen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokorttisi pitäisi vaihtaa uudelle nimelle ja päivittää myös kirjaston asiakasrekisteriin nykyinen sukunimesi. Se onnistuu nopeasti, kunhan käyt missä tahansa HelMet-kirjastossa eli Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kaupunginkirjaston palvelupisteessä. Tarvitset mukaan uudelle nimelle annetun henkilöllisyystodistuksen tai virallisen todistuksen nimenmuutoksesta. Nimenmuutosta ei valitettavasti ainakaan toistaiseksi voi tehdä Internetin kautta.