Sukunimeni muuttui naimisiinmenon yhteydessä. Miten voin ilmoittaa uuden nimeni ja saada uuden kirjastokortin? Yst. terv. R. V.

Kysytty

Hei, sukunimeni muuttui naimisiinmenon yhteydessä. Miten voin ilmoittaa uuden nimeni ja saada uuden kirjastokortin?

Yst. terv. R. V.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Onneksi olkoon! Nimenmuutos on tehtävä henkilökohtaisesti jossain HelMet-kirjaston toimipisteessä. Mukaan on syytä ottaa kuvallinen henkilöllisyystodistus.