Sovellus ei ole ilmeisesti yhteensopiva vanhemman android version tabletin kanssa... eli ei voi käyttää? Onpa harmi, toimiva tabletti!!!

Kysytty

Sovellus ei ole ilmeisesti yhteensopiva vanhemman android version tabletin kanssa... eli ei voi käyttää? Onpa harmi, toimiva tabletti!!!

Vastaus

Vastattu

Oletan, että kysymys on e-kirjasto -sovelluksesta. Sen käyttäminen Androidilla vaatii vähintään Android 8 -käyttöjärjestelmän. Sovellus ei toimi joillakin tableteilla, kuten Lenovo, jossa on Android 13 -käyttöjärjestelmä, sekä Xiaomi-tabletit. Sovellukseen voi kirjautua vahvalla tunnistautumisella, jos käyttöjärjestelmä on vähintään Android 8. Sovelluksen asetukset-välilehdellä voi ottaa käyttöön avainkoodin, jolloin sovellukseen voi jatkossa kirjautua samalla tavalla kuin puhelimelle (pin-koodi, sormenjälki, kasvojentunnistus, kuvio). Android-laitteilla avainkoodin käyttö vaatii vähintään Android 9 -käyttöjärjestelmän ja laitteen, joka tukee avainkoodin käyttöä.

Lisätietoa e-kirjaston usein kysytyistä kysymyksistä: https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/e-kirjasto/e-kirjaston-usein-kysyty…