Singer ompelukoneen valmistusvuosi/arvo? 15K88. Kone täydellisessä kunnossa. Mukana kaikki työkalut laatikoineen ja avain huolto laatikkoon.Koneessa toimiva…

Kysytty

Singer ompelukoneen valmistusvuosi/arvo? 15K88. Kone täydellisessä kunnossa. Mukana kaikki työkalut laatikoineen ja avain huolto laatikkoon.Koneessa toimiva ompeluvalo.

Vastaus

Vastattu

Singersewinginfo.co.uk -sivuston mukaan Singer -ompelukonemallien valmistusvuoden voi tarkistaa koneessa olevan sarjanumeron perusteella seuraavasta taulukosta:
https://au.contrado.com/blog/wp-content/uploads/2020/06/Singer-Sewing-M…

Sivusto ohjeistaa etsimään sarjanumeroa joko on/off -kytkimen läheltä, etupaneelista tai pienestä kilvestä vanhemmissa koneissa.

Vanhoja ompelukoneita myydään internetin erilaisissa osto- ja myyntikauppapaikoissa, joiden hintapyyntöjä vastaavasta vanhasta Singer -ompelukoneesta voi tutkia oikean hintatason selvittämiseksi.

0 ääntä

Kommentit

Mahtava palvelu!