Siis, mikä kappale ja kenen biisi soi Bluesin kotipeleissä maalin jälkeen tänä keväänä Jokereita vastaan? sehän oli aina sama biisi.

Kysytty

Siis, mikä kappale ja kenen biisi soi Bluesin kotipeleissä maalin jälkeen tänä keväänä Jokereita vastaan? sehän oli aina sama biisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon Bluesin maalibiisi tänä keväänä oli Baha Men yhtyeen "Who Let the Dogs Out".