Semmoista vain tässä mietin, että ottaako kirjastot vastaan cd-levy lahjoituksia? Ajattelin vain, koska minulla olisi ihan uusiakin levyjä/singlejä, joilla en…

Kysytty

Hei! Semmoista vain tässä mietin, että ottaako kirjastot vastaan cd-levy lahjoituksia? Ajattelin vain, koska minulla olisi ihan uusiakin levyjä/singlejä, joilla en mitään tee, koska ystävän työnpuolesta saanut ja muutokin on edessä. Eli miten on? :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjasto ottaa mielellään vastaan lahjoituksia kokoelmiinsa. Lahjoitukset valikoidaan sen mukaan, millaista materiaalia kokoelmista puuttuu. Kunkin kirjaston kokoelmista vastaava päättää otetaanko lahjoitukset kokoelmiin vai ei. Kirjasto pidättää oikeuden olla liittämättä lahjoituksia kokoelmiinsa.
Joten ota yhteyttä lähikirjastoosi!