Sellainen kysymys vielä, että mikä on Nummelan Ponitallissa Päkän (siis Päivi Kiisken) biologian opettajan nimi? Kiitti paljon...

Kysytty

Moi. Sellainen kysymys vielä, että mikä on Nummelan Ponitallissa Päkän (siis Päivi Kiisken) biologian opettajan nimi? Kiitti paljon...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähetimme kysymyksesi eteenpäin, kirjastonhoitajien valtakunnalliselle sähköpostilistalle. Emme ole kuitenkaan saaneet sieltä vastausta, näyttäisi siltä että kuulolla ei ole ollut ketään Nummelan ponitalli -sarjaa kokonaisuudessaan lukenutta kirjastonhoitajaa. Kyselemmekin siis palstamme lukijoilta, muistaisikohan joku teistä?