Security check vei kaksi kirjastokirjaani lentomatkalla - miten korvaan nämä? Ostanko valmiiksi samat kirjat kirjakaupasta ja tuon ne kirjastoon vai…

Kysytty

Hei,
Security check vei kaksi kirjastokirjaani lentomatkalla - miten korvaan nämä? Ostanko valmiiksi samat kirjat kirjakaupasta ja tuon ne kirjastoon vai maksetaanko kirjat tilille? miten menetellään?

Kirjojen nimet ovat:

Sexual energy ecstasy : a practical guide to lovemaking secrets of the East and West / David and Ellen

Jokanaisen joogakirja / Malla Rautaparta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Niteet voi joko korvata vastaavilla teoksilla tai maksaa kyseisten niteiden korvaussummat.Niteet on korvattava sen kaupungin kirjastoon, jonka omaisuutta ne ovat.