Se oli China Daily nimisessä lehdessä jossa luvattiin Suomessa olevan työpaikkoja. Se oli yleisönosastolla ja lupaajan sukunimi oli Li ? En muista päivää,…

Kysytty

Se oli China Daily nimisessä lehdessä jossa luvattiin Suomessa olevan työpaikkoja. Se oli yleisönosastolla ja lupaajan sukunimi oli Li ? En muista päivää, mutta sinulla näyttää olevan aikaa, joten voisitko auttaa etsimisessä. Kiitoos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojen käytössä olevan PressDisplay-nimisen tietokannan kautta löytyi China Daily -lehdestä kaksi artikkelia (6.2. 2013 ja 4.3.2013), joissa mainitaan sana Finland, ja joissa Li-niminen henkilö on kirjoittajana. Kumpikaan artikkeleista ei käsitellyt työpaikkoja.

PressDisplay-tietokannan kautta voi hakea artikkeleita kolmen kuukauden ajalta. Paperisena lehteä ei ole tilattu Helmet-kirjastoihin.