Satuin löytämään työmaaltani vuoden 1925 "Uusi Suomi" lehden päivältä 30.4. Onko tälläisellä lehdellä mitään arvoa? En oikein keksinyt muuta paikkaa kysyä.

Kysytty

Hei,
Satuin löytämään työmaaltani vuoden 1925 "Uusi Suomi" lehden päivältä 30.4. Onko tälläisellä lehdellä mitään arvoa? En oikein keksinyt muuta paikkaa kysyä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa tiedustella asiaa jostain antikvariaatista. He osaavat kertoa parhaiten, mikä lehden arvo voisi olla. Lehden arvo riippuu myös paljon sen kunnosta. Huuto.netissä näyttää olevan myynnissä vanhoja Uusi Suomi -lehden numeroita muutaman euron hintaan.