Sattumalta netistä löysin kirjan nimen: Muistoja Alalammilta : kyläkirja Ruskealan pitäjän Kontiolahden kylästä. 2002. Tiedätkö onko tätä kirjaa mahdollisuus…

Kysytty

Hei Sattumalta netistä löysin kirjan nimen:
Muistoja Alalammilta : kyläkirja Ruskealan pitäjän Kontiolahden kylästä. 2002.
Tiedätkö onko tätä kirjaa mahdollisuus ostaa jostain tai
löytyykö sitä kirjastoista lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa saa kirjastojen kautta kaukolainaksi. Voit mennä omaan kirjastoosi ja pyytää, että he tilaavat kirjan sinulle lainaan. Kirjaa löytyy ainakin Lappeenrannasta, Oulusta, Tampereelta, Kajaanista, Mikkelistä ja Varastokirjastosta Kuopiosta.

Karjalan kannaksen pitäjistä kirjoitettuja kirjoja on myynnissä Internetissä sivulla http://kauppa.kareliaklubi.com. Siellä oli myös kysymääsi kirjaa saatavilla.

Toinen tapa seurata karjalan pitäjistä kirjoitettuja kirjoja on Karjala-lehdessä aika ajoin ilmestyvä palsta, jossa luetellaan eri pitäjistä kertovia kirjoja ja mistä niitä saa ostaa.