Sarah J. Maasin fantasiasarja Acotar. Tuleeko loppuihinkin osiin suomennokset, neljännestä kirjasta lähtien? Ja jos tulee, niin onko tietoa että milloin?

Kysytty

Hei! Sarah J. Maasin fantasiasarja Acotar. Tuleeko loppuihinkin osiin suomennokset, neljännestä kirjasta lähtien? Ja jos tulee, niin onko tietoa että milloin?

Vastaus

Vastattu

Tällä hetkellä ei ole ainakaan julkista tietoa, milloin tätä kirjasarjaa tulisi seuraavan kerran suomeksi. Kustantamot julkaisevat tiedot tulevista kirjoistaan yleensä puolivuosittain, joulun ja kevään tulevat julkaisut kerrotaan loka-marraskuussa. Asiasta voi kysyä suoraan Maasin kirjoja suomeksi julkaisevalta Gummerukselta: https://www.gummerus.fi/fi/ota-yhteytta/