Sanomalehti Turun Sanomissa oli selostus 23.11.1941 suoritetusta sankarivainajien siunaustilaisuudesta. Mistä saisin kopion ko selostuksesta?

Kysytty

Sanomalehti Turun Sanomissa oli selostus 23.11.1941 suoritetusta sankarivainajien siunaustilaisuudesta. Mistä saisin kopion ko selostuksesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun Sanomat lehteä löytyy mikrofilmattuna tuolta ajalta esimerkiksi Jyväskylän yliopiston kirjastosta (käyntiosoite: Seminaarinkatu 15 (B-rakennus), 40100 Jyväskylä.
Mikrofilmatut sanomalehdet
luetaan mikrofilmien lukutilassa, Jyväskylän yliopiston pääkirjastossa, 3. kerros.
Kopioivalla mikrofilminlukulaitteella voi tulostaa mikrofilmatuista lehdistä kopioita maksutta itse.
Kannattaa soittaa kirjastoon ensin (Tietopalvelut, puh. 040 024 7463) ja varmistaa, pitääkö mikrofilmitilaus tehdä etukäteen.