”Sammakko kurnutti ke-ke-ke kevät, murmeli riemuitsi kevätpä kevät!” Missä teoksessa tämän lausahduksen sisältävä satu/loru on ilmestynyt ja mikä sadun nimi on?

Kysytty

”Sammakko kurnutti ke-ke-ke kevät, murmeli riemuitsi kevätpä kevät!” Missä teoksessa tämän lausahduksen sisältävä satu/loru on ilmestynyt ja mikä sadun nimi on?

Vastaus

Vastattu

Juuri näillä sanoilla alkaa Margaret Wise Brownin kuvakirja Pupu etsii omaa kotia.

Kirja on Tammen kultainen kirja ja on saatavissa Vaski-kirjastoista.