Saksalaisen televisio sarja Siskan tunnus melodia hukassa. Nimeä ja esittäjää kaipailen.

Kysytty

Saksalaisen televisio sarja Siskan tunnus melodia hukassa. Nimeä ja esittäjää kaipailen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siskan tunnussävelmän sävelsi saksalainen nykysäveltäjä Eberhard Schoener. Teemalla ei näytä olevan muuta nimeä. Se on kuultavissa muun muassa YouTubessa.

Schoener sävelsi myös musiikin Siskan kaikkiin jaksoihin ja esimerkiksi Kettu-sarjan tunnussävelmän.

http://krimiserien.heimat.eu/s/siska_eberhard_schoener.htm