Saisinko tunnusluvun millä voisin uusia lainoja kotona koneelta?

Kysytty

Saisinko tunnusluvun millä voisin uusia lainoja kotona koneelta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Salasanan saa tietoturvallisuussyistä vain käymällä henkilökohtaisesti kirjastossa ja esittämällä henkilöllisyystodistuksen. Salasanaa ei voida antaa sähköpostitse tai puhelimitse.
Voit uusia Hämeenlinnan seudun kirjastojen lainat kirjaston aukioloaikana myös puhelimitse, puh. 03-621 2612 kunnes ehdit käydä kirjastossa hakemassa salasanan.