Saisinko Ruotsin kirkon virsikirjan virren 46 ("Kerrothan Herrasta viestin") sanat? Yritin kovasti netistä kaivella, muttei löytynyt.

Kysytty

Saisinko Ruotsin kirkon virsikirjan virren 46 ("Kerrothan Herrasta viestin") sanat? Yritin kovasti netistä kaivella, muttei löytynyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä Frances J. Crosbyn virsi löytyy P. Kivekkään suomentamana Ruotsin kirkon virsikirjasta (psalmi nro 46). Ratamo-kirjastoista sitä voi lainata Riihimäen kaupunginkirjastosta (Ruotsin kirkon virsikirja 2003, ISBN 91-526-5510-5). Englanninkieliset sanat löytyvät internetistä nimellä "Tell Me the Story of Jesus" ja ruotsinkieliset sanat nimellä "Låt mig få höra om Jesus".